Aquesta pàgina web va ser creada perquè la gent pogués anar posant quines aplicacions col·locarien al mòbil del nou president d'Espanya. Això es va fer per donar a conèixer aplicacions i per poder tenir idees per fer-ne de noves, i així la gent al participar anava coneixent les diferents aplicacions existents. És una campanya creada per MMA (Mobile Marketing Association Spain).
dilluns, 28 de novembre del 2011
Style Masters
http://www.stylemasters.com/contest/
La marca Revlon utilitza una pàgina web per fer públic un concurs que aconsegueix fer més famosa la mateixa marca. Es tracta de que la gent enviï tres fotos (fetes per ells), amb el mateix/a model, amb diferents estils i tècniques, i han d'utilitzar els productes "Revlon Professional Style Masters". Els models han de tenir diferents pentinats, demostrant que la persona que els ha creat té creativitat, una tècnica pròpia, i que hi ha passió en el que fa. És obligatori ser client dels productes "Revlon Professional Style Masters" (cosa que aconsegueix que venguin més productes amb aquesta campanya).
Hi ha un guanyador mundial, dos premis per el principal finalista, i el 2on i el 3er, i set finalistes internacionals.
Coolhunting Experience
Aquesta campanya publicitària ha estat creada per la marca de roba Mango, la qual aconsegueix que el públic participi proposant que enviïn un vídeo o collage demostrant que tant "Coolhunter" són, mostrant una selecció de tendències que transmetin bé l'univers "Lady Rebel Rock Deluxe".
Hi haurà tres finalistes, i el premi és 2000€ i una setmana a Londres captan tendències. La més cool de totes també viatjarà a Nova York a la setmana de la moda.
És una gran manera de captar clients per part de Mango, ja que donant tants bons premis i fent una acció tant interessant (i més per a les noies i nois que els hi agrada la moda) aconsegueixen més clients i reconeixement.
Pull&Bear
http://www.anuncios.com/VerPiezas/interactiva/nuevos-anuncios/1061515012101/pull-bear.1.html
En aquest vídeo et mostren el nou mètode que utilitza la tenda de roba i complements "Pull&Bear" per captar l'atenció del públic, que és tracta de tres diferents passos, el primer, que l'aparador de la tenda es mogui quan passa algú per davant; el segon, que la gent pugui utilitzar unes pantalles tàctils a la mateixa tenda i compri per allà les peces de roba; i per últim, però no menys interessant, que després d'haver-se canviat i emprovat la roba, puguin fer-se una foto amb una altre pantalla tàctil, per veure com els hi queda tot el que es volen comprar.
És una bona manera de cridar l'atenció dels clients i de fer-se notar com a marca entre les altres.
Desperados Experience
Aquesta publicitat és de la cervesa Desperados, i és interactiva, cosa que fa que la gent pugui participar en el vídeo. Tu ets els ulls del protagonista, i ets el que decideix en alguns moments que ha de fer aquest (trencar una paret, baixar el so de la música, etc.). Aquest mètode d'integrar al públic dins de l'anunci fa que sigui més interessant i divertit, i aconsegueix que a la gent se li quedi gravat a la ment.
dimecres, 23 de novembre del 2011
"T" de Terror (pràctica Composició Tipogràfica)

Aquest cartell està compost per tres lletres "T". Aquestes representen la paraula "terror", i el tipus de tipografia aconsegueix que aquesta lletra sembli una destral, i li dóna un toc sinistre.
Un altre opció, és la de representar un bosc, on en lloc d'arbres hi ha destrals, és a dir, els arbres han estat talats per aquestes.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)