dilluns, 16 de gener del 2012

Copy anunci Ferrero Rocher

COPY:

Des del inicio de los tiempos, las fiestas divinas tenían un delicioso secreto. Un día por descuido ese secreto cayó del cielo y fue descubierto por el hombre.

Ferrero Rocher, una deliciosa avellana entera, en cremoso relleno, y el maravilloso chocolate Ferrero.

Ferrero Rocher, placer divino.

http://www.youtube.com/watch?v=4V60r-xOdts

El tema general del copy és presentar Ferrero Rocher com un bombó digne dels deus, i que els humans tenim el privilegi de poder tenir-los a les nostres festes, i podem gaudir del deliciós sabor.

El benefici emocional del text és el fet de que la persona que té Ferrero Rocher a casa és pot considerar tant privilegiat com un Déu, i així sempre quedarà bé a les seves reunions i festes. És a dir, que Ferrero Rocher és un producte amb glamour i bona reputació, que fa que els que l'escullen també aconsegueixen aquests bons aspectes.

L'ojectiu de la comunicació és fer arribar el benefici emocional, o sigui, la bona imatge d'aquest producte, als clients, i que per això acabin comprant Ferrero Rocher i no una altre marca, perquè és la millor, la més glamurosa.

L'estructura del text és un petit paràgraf dit només per una dona. És un text simple i poc complicat d'entendre, però utilitzen paraules com deliciós, secret, cremós, meravellós i plaer diví, i això fa que sigui un copy amb més nivell i classe.

El text comporta a ser llegit lentament, una mica sensual, però a la vegada elegant, sobretot per el que diu el copy.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada