dilluns, 16 de gener del 2012

Copy anunci Coca-Cola

COPY:

Cuando tienes una hora más de felicidad, los buenos momentos se hacen interminables. Al despertarte puedes decir: una hora y cinco minutos más, tardas más en abrir los regalos y los abrazos se hacen eternos.
Cuando la felicidad dura una hora más todos los besos son como el primero, y las estrellas y las miradas dejan de ser fugaces.
Con una hora más de felicidad las palabras se las sigue llevando el viento, pero un poco más tarde los libres tienen más páginas, los paseos son más largos, y las canciones duran 63 minutos.
Cuando la felicidad dura una hora más, tienes más tiempo para colocarte en las fotos, más minutos para empatar, y más minutos para sonreír.
¿Qué haces con tu hora más de felicidad? No contestes ahora, tienes una hora más para pensártelo.
En Canarias, una hora más de felicidad. Coca-Cola


El tema general del copy tracta de totes les coses bones que pots arribar a fer o tenir amb una hora més. A aquesta hora més li diuen: "una hora más de felicidad".
El benefici emocional és la felicitat que et pot donar Coca-Cola, demostrant-te que has de ser positiu, i pensar que sempre hi ha una hora més per aprofitar i amb la qual ser una mica més feliç.
L'objectiu de la comunicació és transmetre als clients que Coca-Cola pot fer-te passar bons moments, volen que aquesta marca s'associï amb coses bones, moments feliços, i no amb desgracies o pors, tot el contrari. Es busca que la gent al consumir aquest producte tingui bones vibracions, i que al beure aquest refresc pugui recordar aquest copy i sentir-se bé.
L'estructura del text tracta d'un paràgraf bastant extens, pronunciat per la veu d'un home. Les frases i paraules utilitzades són totes positives, i s'entén a la perfecció la informació que s'està transmeten. És un text senzill d''entendre, i molt tendre i positiu.
El ritme de lectura és lent, ja que el que diu et porta a llegir-ho amb tranquil·litat i calma, sobretot perquè quan algú llegeix alguna cosa bonica o que entendreix, tendeix assaborir aquest moment de lectura, i no passar-ho ràpid si li fa por o l'avorreix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada