Actor 1- Natillas Danone, ¡listas para gustar! Como me gustan, en el postre o al merendar
Veu en off 2- ¿Repetimos?
Actor 2- Natillas Danone, ¡listas para gustar! Como me gustan
Veu en off 2- Dándoles Natillas les estás alimentando. Natillas Danone, un alimento de campeonato
http://www.youtube.com/watch?v=4ZrQrHBixbk
El tema principal del copy és que les Natillas Danone agraden molt als campions.
Els benefici emocional és el de transmetre al públic objectiu (els nens petits), que creixeran i seran tant bons com un campió menjant aquestes natilles.
La manera que tenen de comunicar el missatge busca atreure l'atenció dels nens, ja que sabem que tots els nens petits volen fer-se grans, i estar forts, i els "campions" són un clar exemple d'aquest tipus d'home. Són els guanyadors, els que arribaran lluny. Així que ens estan comunicant que les Natillas Danone són les millors, perquè només les menja un guanyador.
L'estructura del text és de diàleg entre la veu en off del nen petit, els dos actors que hi participen, i la veu en off de l'home. La manera en la que transmeten el seu missatge els dos nois és cantant, cosa que aconsegueix que la informació quedi més fàcilment gravada a la ment de la gent que veu l'anunci. El ritme del copy és pausat però amb ritme, és a dir, transmet alegria d'una manera molt clara i concisa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada