dilluns, 16 de gener del 2012

Copy anunci Special K

COPY:

Somos golosas, aunque a veces nos resistimos. Pero somos golosas, ¿y si no tuviésemos que lamentarnos por serlo? Prueba los nuevos Special K Sensations, una bendición para el paladar. Deliciosas y crujientes granolas bajas en grasa. Special K, quiérete.


El copy parla del nou producte de la marca de cereals Special K, i el benefici emocional és el de vendre un producte que tingui sabor deliciós i que a la vegada cuidi la teva línea (ja que és habitual que el menjar més saborós és el que més engreixa).
L'objectiu de la comunicació és aconseguir que les dones (que són el públic objectiu principal de Special K) comprin aquest nou producte, i es creguin que poden consumir-lo sense remordiments perquè no engreixa, o almenys no tant com altres menjars dolços.
L'estructura del text és només un paràgraf, el qual està dit per una dona, i el que diu és simple però clar. En poques paraules aconsegueix informar al públic el que està venent, sense crear dubtes.
El ritme indueix a una lectura tranquil·la i suau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada