dijous, 10 de novembre del 2011

Pràctica: "Publicitat i color"


Aquest cartell anuncia un servei, el que realitzen els Bombers de Barcelona. El color en el que m'he centrat és el vermell, ja que aquest representa el perill. Ho podem veure diàriament, en els semàfors i la senyal de STOP, el color vermell indica aturar-se, ja que si no ho fas pots córrer el perill de topar-te amb un altre vehicle; la bandera vermella al mar indica perill, que millor no et fiquis a l'aigua; i un altre exemple, el "código rojo", és una manera de dir que hi ha una emergència.

El camió de bombers és de color vermell, cosa que fa que se’ls relacioni amb el perill, amb el risc, ja que el foc, el qual ells han d'apagar, és molt perillós.

El color vermell també és molt estrident, crida molt l'atenció, per això penso que també van escollir aquest color pels moments d’emergència, en els quals els bombers han d'anar a molta velocitat fins el lloc del incendi, i així la gent pot distingir bé el camió i no es crea cap incident en el trajecte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada