diumenge, 13 de novembre del 2011

Blogs i treballs de companys de classe


Un dels treballs més interessants de l'Aida Caba, encara que cal remarcar que tots ho són, és l'anunci "Skype", el qual aconsegueix jugar molt bé amb el color blau que representa l'amistat i la confiança, dos aspectes vitals en el servei que dóna "Skype" als seus clients. La frase "La manera més fàcil de sentir-te aprop dels teus" també està molt ben pensada, ja que amb una frase t'explica la principal acció que realitza "Skype", que és poder connectar-te i parlar sense problemes amb la teva gent.


Un altre treball que m'agrada't molt és l'anunci (també de la pràctica dels colors) de la marca "Nike" de l'Adam Diaz. Ha jugat amb un producte de "Nike", les botes de futbol "Mercurial Vapor Pink", les quals són d'un color fúcsia molt cridaner. Gracies al color de les botes ha pogut crear un anunci molt adient per aquestes, transmeten que el rosa simbolitza l'amor, la felicitat i l'alegria, i volent dir que això és el que t'aportaran aquestes botes de futbol. A més així, s'aconsegueix que es trenqui el topic de que el rosa només és per les dones, ja que el futbol és un esport molt jugat i vist pels homes.


L'últim cartell que he escollit d'aquesta pràctica dels colors és del meu company de classe Albert Castelló, de la marca "Google". Juga molt bé amb els colors, estampant en el fons de l'anunci tots els tons que "Google" utilitza en el seu logotip. A més, agafa la pàgina principal d'aquesta marca, que serveix per la recerca, i en l'espai on representa que has d'escriure el que vols buscar ha posat la frase "Els color de la teva recerca". Indirectament ens està incitant a utilitzar "Google", ja que com diu la frase és la marca que hem d'utilitzar per buscar per Internet, i a més amb els colors aconsegueix cridar l'atenció del públic.
És genial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada